• وبلاگ : عاشقان مولا علي (ع)
  • يادداشت : عكس ويژه
  • نظرات : 1 خصوصي ، 33 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حجت اله عرفانيان 
    عمر تمبونشو فقط ميکشيد پائين غلامش ميکشيد بالا آتش ، تحت فرمان عمر!

    الرابع : وقعت النار في بعض دور المدينة فكتب عمر على خزفة : يا نار اسكني بإذن الله فألقوها في النار فانطفأت في الحال .

    تفسير الرازي ، الرازي ، ج 21 ، ص 88 .

    يكي از خانه هاي مدينه آتش گرفت و سرايت كرد به بخش أعظمي از خانه هاي مدينه. مردم مانده بودند حيران و سرگردان كه خانه ها آتش گرفته. عمر نوشت : " اي آتش به اذن خدا ساكن و خاموش شو" و آن را انداخت در آتش و آتش در همان لحظه ساكت و خاموش شد .
    عمر و ابوبکر جادوگر بي دين بودند چه کسي جرات ميکند نام خدا را در آتش افکند جز شيطان که ابجدش 22 و عمر 22 ابابکر 22 مقصر 22 ملحد 22 دروغ 22 تکبر 22 کيد 22 نکبتها 22 ملحد 22 دوزخه22 بار کج22 خاري22 فسقي22بفجور22 به ابجد ظالم 971-430 مقصر = 541 ابجد ابوبکر و عمر 430 مقصر +310 عمر +231 ابوبکر = 971 ظالم به دست ميآيد بار کج22 خاري22 مراجعه شود به ابجداسماء جامع شيطان تکبر22 کيد 22 کلک 22 اين نمونه كوچكي بود از غلو‌هاي اهل سنت در باره خليفه دوم . اگر خداي نخواسته يكي از شيعيان عين همين مطالب را در باره امير المؤمنين يا يكي ديگر از ائمه عليهم السلام نقل كند ، فوراً او را متهم به غلو كرده و فتوي به كفر او مي‌دهندنه اين دروغ نيست عمر خانه فاطمه زهراء را به آتش کشيد و با لگد به درب خانه رسول خدا و علي فاطمه شهيد شد با نوزاد در شکمش حضرت محسن (ع) آتشي اين ملعون بپا کرد و دنيا را سياه نمود که وهابي تا هر زمان بدبخت و بي صاحب گشت .

    آهاي وهابي ها ! شما چه جوابي به اين مطالب داريد ؟
    کشته شد زهراي اطهر زان سبب گفته در قرآن تمام آيه ها حق با عليست آتش به دره خانه مولاء بهانه بود منظور خسم کشتن بانوي خانه بود در نشستي که با احباء بود صحبت از ارزش تولي بود گفته شد ارزش ولاي علي بي کموکاست جانه حضرت زهراء بود با هر تپشي که در دله آگاه است يک نغمه لا اله الا الله است توحيدو نبوتو امامت هر سه در گفتن يک علي ولي الله است